oth

SÅ VAD HÅLLER OTH-SKÅDISARNA PÅ MED NU NÄR ONE TREE HILL ÄR SLUT?

Hilarie Burton håller på att spela in White Collar (en serie) som pågått ett tag nu. Där spelar hon en tjej vid namn Sara. Har dock aldrig sett det, så vet inte riktigt vad serien handlar om. Men om ni vill se den så går den på TV11!

Bryan Greenberg's nya serie som han medverkar i heter How to make it in America. Heller aldrig sett det, men om
ni vill se den så går den på SVT1. Han har även med i Friends with benefits som hade premiär för inte så länge sen!

Sophia Bush håller väldigt mycket på med välgörenhet! Just nu arbetar hon med något som heter I am that girl
som handlar om att främja kvinnors egenmakt & att hitta ett sätt att ändra hur kvinnorna är representerade i
media! & så håller hon på att läsa massa manus på sidan om. Förhoppningsvis ser vi henne i någon ny film snart!

Chad Michael Murray släppte i september 2011 ut en seriebok som heter Everlast. Han har även filmat scener till avsnitt 7 i säsong 9 som han medverkar i. Vad han håller på med just nu, vet jag inte riktigt. Lever livet kanske! ;)

Danneel Ackles (Harris) nya serie som hon medverkar i heter Friends with benefits (inte filmen). Hon spelar en tjej som heter Sara. Har sett serien ett par gånger & rolig är den! Om ni vill se den serien så går den på TV11!

James Lafferty är med i en ny film som inte än har fått något "realease datum". Den heter i alla fall Lost on purpose & jag har faktiskt ingen aning om vad den handlar om. Men när jag får reda på det så kan jag skriva det här! Förövrigt så är han med i en annan ny film som hade premiär 2011 som även Robert Buckley är med i!
Den filmen heter The legend of hell's gate: An american conspiracy!

Robert Buckley är med i en ny film som heter Z. Jag vet inte om den släppts ännu. Kan nämligen inte hitta så mycket fakta om filmen. Sen är han ju även med i filmen som jag skrev ovan, som han spelar tillsammans med James!

Austin Nichols är med i en ny film som heter LOL: Laughing out loud. Dock vet jag inte om den är särskilt ny. Den kanske kom ut förra året? Ja så tror jag det var haha.. Iaf så vet jag tyvärr inte mer om honom.. :(

Vissa "huvud personer" som jag inte skrivit om är för att jag inte hittat någon information om dom. Men om ni  vill att jag ska skriva om en till person som inte är med på listan så kan jag försöka hitta information, det är bara att lämna en kommentar :)

Kommentarer
Postat av: frida

skulle vara roligt att höra vad Bethany Joy Galeotti gör :) Jag brinner för hennes musik!! Ifall det är för jobbigt behöver du inte men det skulle vara kul att höra vad hon gör nu, tack för alla andra!! :D

2012-01-30 @ 22:40:12
URL: http://fridolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0