fan fan fan fan fan fan fan FAAAAAAAN!!!

Där kom det där inlägget på twitter, det där som ingen ville se. Bethany Joy Galeotti skrev..
"Goodnight One Tree Hill, thank you oth crew and oth fans!" Jag börjar ju fan böla!!!! :'(((((((((((
Nu är One Tree Hill slut på riktigt & jag kan inte tro det. Jag vill INTE tro det. Det är ju helt otroligt.
Alltså omg. Nej nu kommer jag gråta....... Tycker ni jag överdriver? För nej det gör jag inte!!! 

Älskade one tree hill.. Har lärt mig så sjukt mycket från den underbara serien & nu ja nu är
det slut. Kommer sakna oth. MEN denna fantastiska serie kommer ALLTID finnas i mitt hjärta.. ♥

MASSA BILDER KOMMER UPP IMORGON ELLER I ÖVER MORGON, HAR MASSA ATT VISA SOM
ALLA ONE TREE HILL PERSONERNA HAR LAGT UPP PÅ TWITTER, ÅH ONE TREE HILL ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥

Vad heter Bethany på twitter? :)

Svara gärna på min blogg..

2012-01-15 @ 18:51:12
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0