svar på kommentar

agnes om 3 bilder från avsnitt 9x13!:
vet du när oth kommer till sverige på tv? Och på dvd?? :-) svara gärna, din blogg är grym!
SVAR: Först - Tack så mycket glad jag blir!! Jag trodde att det började sändas på TV på Onsdag (4 april).
Men nu så antar jag att det inte går på TV då.. För jag gick in på en tablå för hela veckan & kollade vilken
tid One Tree Hill gick & då stod det inte ens att det gick den dagen. Så tyvärr så vet jag inte när One Tree
Hill har premiär här i Sverige.. & när det kommer ut på DVD vet jag tyvärr inte heller. Men eftersom säsong
8 kom ut i november/december förra året så kanske säsong 9 kommer ut då också. Dock hoppas jag att
det blir tidigare. När jag vet mer om allt det här så kommer jag självklart skriva det här på bloggen!! :))

Kommentarer
Postat av: Anna

10 april verkar det som! http://www.spoilertv.com/2012/01/one-tree-hill-season-9-dvd-press.html

2012-04-01 @ 20:51:10
URL: http://annnnaa96.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0