"i'm in the NBA"

En av sakerna som jag älskar med One Tree Hill är att dom visar så viktiga saker.
Som Nathan, hans dröm var ju att få vara med i NBA & efter många år. Så kom han änligen med där!
Så dom visar att man aldrig ska ge upp sina drömmar, oavsett hur svåra dom kan verka vara att uppnå.
& inte bara det, utan dom visar mycket mer viktiga saker.. Som avsnittet med Jimmy Edwards, när han 
tar självmord för att han blivit mobbad i så många år. Sånt ska man ju t.ex ta lärdom av. För det finns ju folk som faktiskt mår så dåligt! & sen det där med Anna Taggaro, hon var ju bi sexuell & då visar dom att man inte ska vara rädd för att visa vem man är. Jag har lärt mig mycket om livet & altihopp & det har jag OTH att tacka för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0