svar på 2 kommentarer

Angelica Johansson om stackars chad :(:
TACK för en bra OTH blogg för det första! :) Kan man kolla på avsnitt sju på datorn nu?
Vore jätte sött om du länkade! Kram
SVAR: Åh glad jag blir, så lite så! Nej tyvärr så kan man inte det ännu. Eftersom det avsnittet inte sänts på
tv i USA ännu. Men klockan åtta ikväll så kommer det sändas på tv i USA & någon timme (ungefär) efter
det så kommer det nog finnas uppe på internet & då kommer jag länka till det avsnittet här på bloggen :)

Matilda om ikväll!!:
Känner att jag kommenterar lote ofta här, haha! ;)
Var får du tag på alla dessa bilder?
SVAR: Haha lugnt, blir bara glad! Har svarat på det en gång tidigare, men nu har jag iförsig hittat fler
sidor! Jag hittar alla bilder på we♥it, allyouneedis1treehill.tumblr.com, girlsonetreehill.tumblr.com & fuckyeahonetreehill.tumblr.com. På dom sidorna hittar jag alla One Tree Hill bilderna. :)


Kommentarer
Postat av: Hannah och Bella

Hoppas att du haft en fantastisk dag!:)

2012-02-22 @ 16:39:32
URL: http://zolo.blogg.se/
Postat av: julia

hej, älskar också OTH!:) jag kollar på OTH på http://letmewaththis.ch/ och söker på tv-shows one tree hill och där finns alla sesonger och avsnitt. Dom avsnitt som kommit på sesong 9 finns där, men det tar lite längre tid innan det kommer ditt. Man väljer så sockshere eller putlocker!:)

Hoppas du fattar, du tipsa det om du vill.

Jag har en fråga, vilket är de bästa avsnittet av alla sesonger!

2012-02-27 @ 17:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0